Παροχή υπηρεσιών λογιστικής υποστήριξης Σχολικής Επιτροπής Α/θμιας Εκπαίδευσης λόγω έλλειψης προσωπικού και κατασταλτικών ελέγχων από το Ελεγκτικό Συνέδριο

featured image

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΔΗΜΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ – ΧΟΡΤΙΑΤΗ

Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης Δήμου Πυλαίας – Χορτιάτη
Διεύθυνση: Αγ,Γεωργίου  4
Πανόραμα, ΤΚ 55236  
Πληροφορίες: Α.Ζωγόγιαννη
τηλ:2310 331311                                         Πανόραμα: 14/4/2016
                                                                                Αρ.Πρωτ: 131
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Θέμα: «Παροχή υπηρεσιών λογιστικής υποστήριξης Σχολικής Επιτροπής Α/θμιας Εκπαίδευσης λόγω έλλειψης προσωπικού και κατασταλτικών ελέγχων από το Ελεγκτικό Συνέδριο»
 
Η Σχολική Επιτροπή Α/θμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Πυλαίας – Χορτιάτη προτίθεται  να προβεί στην απευθείας ανάθεση για την παροχή υπηρεσίας «Λογιστικής υποστήριξης Σχολικής Επιτροπής Α/θμιας Εκπαίδευσης λόγω έλλειψης προσωπικού και κατασταλτικών ελέγχων από το Ελεγκτικό Συνέδριο». Κατόπιν τούτου, καλεί τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν τις οικονομικές προσφορές τους στο Τμήμα των σχολικών επιτροπών  του Δήμου ( Αγ, Γεωργίου 4 Πανόραμα ΤΚ 55236), μέχρι την Τετάρτη 20/4/2016 και ώρα 12:00. Οι προσφορές θα υποβάλλονται σε σφραγισμένους φακέλους.
Κριτήριο κατακύρωσης θα είναι η χαμηλότερη τιμή .
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αναγράφουν στην προσφορά τους ότι αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα όλους τους όρους της  από 11/4/2016 μελέτης όπως αυτή εγκρίθηκε με τη υπ’ αριθμ. 45/2016 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου και ότι η προσφορά τους είναι, επί ποινή αποκλεισμού, σύμφωνη με τις τεχνικές προδιαγραφές  αυτής.  
Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να καταθέσουν:
1.      Οικονομική Προσφορά
 
                                                                                    Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
 
                                                                                 ΓΙΑΝΝΟΥΔΗ  ΕΛΕΝΗ

ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης
Μετάβαση στο περιεχόμενο