Καθαριότητα δεν είναι μόνο οι υπηρεσίες του Δήμου.
Είμαστε και όλοι εμείς.
𝝜 𝝹𝝰𝝷𝝰𝞀𝝸ό𝞃𝝶𝞃𝝰 𝝷έ𝝺𝝴𝝸 𝝨𝞄𝝻𝝻𝝰𝞆ί𝝰❗
𝝨𝞄𝝼𝝴𝞀𝝲𝝰𝞂ί𝝰 ό𝝺𝞈𝝼 𝝻𝝰ς 𝝲𝝸𝝰 𝞃𝝾 𝝹𝝰𝝺ύ𝞃𝝴𝞀𝝾 𝝰𝝿𝝾𝞃έ𝝺𝝴𝞂𝝻𝝰.
Ό𝝺𝝾𝝸 𝝻𝝰𝝵ί 𝝻𝝿𝝾𝞀𝝾ύ𝝻𝝴 𝝹𝝰𝝺ύ𝞃𝝴𝞀𝝰 𝝲𝝸𝝰 𝝻𝝸𝝰 𝝿ό𝝺𝝶 𝝹𝝰𝝷𝝰𝞀ή 𝝹𝝰𝝸 𝝼𝝾𝝸𝝹𝝾𝝹𝞄𝞀𝝴𝝻έ𝝼𝝶❗
𝝥𝝦𝝤𝝨𝝤𝝬𝝜❗
- Ογκώδη και κλαδιά βγάζουμε 𝝡𝝤𝝢𝝤 Τρίτη και Τετάρτη!
- Η Ανακύκλωση έχει πρόβλημα σε όλους τους Δήμους του Πολεοδομικού Συγκροτήματος καθώς το Κέντρο Διαλογής ΔΕΝ προλαβαίνει να επεξεργαστεί τις ποσότητες των υλικών.
Συνεργαζόμαστε:
- Δεν πετάμε ανακυκλώσιμα όταν οι κάδοι είναι γεμάτοι
- Συσκευάζουμε τα υλικά και μειώνουμε τον όγκο τους

