15195: Citizen Service Line

Η Γραμμή Εξυπηρέτησης του Πολίτη ένα απλό πενταψήφιο τηλεφωνικό νούμερο, το 15195. Στο τηλέφωνο αυτό καταγράφονται αιτήματα για τεχνικά προβλήματα, για την καθαριότητα, το πράσινο, τα αδέσποτα ζώα, την ανακύκλωση, για ατέλειες και κακοτεχνίες σε δρόμους, για θέματα ασφάλειας σε κοινόχρηστες εγκαταστάσεις και για κάθε θέμα της καθημερινότητας που αποτελεί αρμοδιότητα του δήμου.

 

Πως λειτουργεί πρακτικά η Γραμμή Εξυπηρέτησης του Πολίτη;

Κάθε πολίτης που διαμένει στο δήμο έχει το δικαίωμα χρήσης της. Μπορεί να ζητήσει να αποκατασταθεί μια τεχνική βλάβη στην περιοχή του, να ζητήσει έναν κάδο απορριμμάτων ή να καταγγείλει μια παράνομη εναπόθεση μπαζών. Η υπηρεσία καταγράφει πλήρως τα στοιχεία και το αίτημά του και τα διαβιβάζει την ίδια στιγμή στην αρμόδια διεύθυνση του δήμου.

Πόσος χρόνος μεσολαβεί από το αίτημα του πολίτη μέχρι την επίλυση του;

Εξαρτάται από τη φύση του αιτήματος. Υπάρχουν αιτήματα που λύνονται αυθημερόν και άλλα πιο σύνθετα. Στη μεγάλη πλειοψηφία των αιτημάτων ο χρόνος αντίδρασης των υπηρεσιών του δήμου δεν ξεπερνά τις 48 ώρες.

Υπάρχει στατιστική καταγραφή των αιτημάτων;

Όλα τα αιτήματα καταγράφονται ηλεκτρονικά και ομαδοποιούνται σε κατηγορίες με τρόπο που επιτρέπει την παραγωγή αναλυτικών στατιστικών δεδομένων. Υπολογίζεται το πλήθος των αιτημάτων, το αντικείμενο, η εποχικότητα, ο χρόνος διεκπεραίωσης των αιτημάτων, η αποτελεσματικότητα της λύσης, ο βαθμός ικανοποίησης του πολίτη από τη διοίκηση και μια σειρά άλλων παραμέτρων που αξιοποιούνται για τον προγραμματισμό των τεχνικών και διοικητικών παρεμβάσεων και για την ακόμη μεγαλύτερη μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης των πολιτών.

Πως ενημερώνεται ο πολίτης;

Μετά την καταγραφή του αιτήματος, ο δήμος είναι πλέον αυτός που επικοινωνεί με τον πολίτη προκειμένου να τον ενημερώσει για την εξέλιξη του αιτήματός του. Κυρίως όμως τον καλεί για να αξιολογήσει την ταχύτητα των δημοτικών υπηρεσιών, τη συμπεριφορά του προσωπικού, τον βαθμό ικανοποίησής του από τη λύση που δόθηκε και τυχόν υποδείξεις του. Είναι μια απλή και συνεχής διαδικασία αξιολόγησης του συστήματος που εξυπηρετεί τις ανάγκες εσωτερικού ελέγχου για την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών του δήμου και βελτιώνει διαρκώς την παρεχόμενη υπηρεσία.

Αφορά πολεοδομικά θέματα του δήμου;

Όχι, η γραμμή δεν αφορά σε θέματα πολεοδομικής φύσης του δήμου. Για τα θέματα αυτά θα απευθύνεστε απ’ ευθείας στη Δ/νση Δόμησης και Πολεοδομικού Σχεδιασμού του δήμου.

Υπάρχει ηλεκτρονικός τρόπος επικοινωνίας με τη Γραμμή Εξυπηρέτησης του Πολίτη;

Ασφαλώς. Είτε αποστέλλοντας μέσω email τα αιτήματα στην ηλεκτρονική διεύθυνση

είτε μέσω της εφαρμογής “e-15195 Βελτιώνω την πόλη μου” στην ιστοσελίδα e-15195.pilea-hortiatis.gr

είτε μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές “e-15195 IMCity” που μπορείτε να κατεβάσετε από το Google Play και το App Store.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης
Μετάβαση στο περιεχόμενο