e-15195 Βελτιώνω την πόλη μου: Αιτήματα Καθημερινότητας

Κάντε κλικ στο e-15195.pilea-hortiatis.gr και δώστε λύσεις στα προβλήματα της καθημερινότητάς σας.  Ο Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη, για άλλη μια φορά πρωτοπορεί σε θέματα εξυπηρέτησης του πολίτη και ζητήματα εφαρμογής καινοτομικών τεχνολογιών, καθώς παρέχει τη δυνατότητα στους πολίτες να επικοινωνούν διαδικτυακά με τη δημοτική τους αρχή, ώστε να αναφέρουν, να παρακολουθούν και να επιλύουν τα καθημερινά τους προβλήματα.

Είτε πρόκειται για ένα ογκώδες αντικείμενο που πρέπει να απομακρυνθεί, είτε για ένα χαλασμένο κάδο, είτε για μια καμένη λάμπα ηλεκτροφωτισμού είτε για τα σπασμένα πλακάκια στα πεζοδρόμια, ο πολίτης μπορεί με πολύ απλές κινήσεις να καταγράψει το αίτημά του, να τραβήξει φωτογραφίες που αφορούν στο αίτημα, να τις αποστείλει ηλεκτρονικά στο δήμο και να παρακολουθήσει την εξέλιξή του, χρησιμοποιώντας το κινητό του τηλέφωνο ή τον υπολογιστή του.

Με αυτόν τον καινοτόμο τρόπο οι δημότες μπορούν εύκολα και αποτελεσματικά, αντικαθιστώντας την τηλεφωνική επικοινωνία, να κοινοποιούν τα προβλήματα που βρίσκονται στη δικαιοδοσία του Δήμου μας. Οι παραπάνω δυνατότητες διατίθενται χάρη στην υιοθέτηση από το δήμο μας της πλατφόρμας λογισμικού «e-15195 Βελτιώνω την πόλη μου».

Αξιοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες, η πλατφόρμα «Βελτιώνω Την Πόλη Μου» επιτρέπει την αποτελεσματική διαχείριση των καθημερινών προβλημάτων του πολίτη, παρέχοντας λειτουργίες υποβολής, διαχείρισης και ανάλυσης των αιτημάτων του. Αποτελείται δε από μια διαδικτυακή εφαρμογή που παραμετροποιείται πλήρως με βάση τις ανάγκες του Δήμου, καθώς και από δύο native εφαρμογές για έξυπνες κινητές συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android και iOS με την ονομασία  «e-15195 IMCity».

Κατεβάστε τις εφαρμογές στο Google Play και στο App Store.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα αυτής της νέας εφαρμογής;

  • Δημιουργείται μια ενοποιημένη πλατφόρμα (web-mobile) για τα ηλεκτρονικά αιτήματα των πολιτών.
  • Δίνεται η δυνατότητα εύκολης και γρήγορης εγγραφής μέσω Facebook και Google+.
  • Όλα τα αιτήματα και το ιστορικό της εξέλιξής τους είναι ορατά σε όλους, κάτι που ενισχύει τη διαφάνεια στη λειτουργία του δήμου.
  • Οι πολίτες ψηφίζουν σε υποβληθέντα αιτήματα, αναδεικνύοντας τη σπουδαιότητά τους.
  • Δίνεται η δυνατότητα γραφικής και γεωγραφικής απεικόνισης των αιτημάτων σε χάρτη και επισύναψης πολλών φωτογραφιών από τον πολίτη, αλλά και φωτογραφιών ή εγγράφων από την υπηρεσία με ξεχωριστή σήμανση.
  • Υπάρχει η δυνατότητα προσωπικής αλληλογραφίας της υπηρεσίας με τον πολίτη σε κάθε αίτημα ηλεκτρονικά μέσω σχολίων.

H ανάπτυξη της εφαρμογής πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία INFALIA PC, τεχνοβλαστό του Εθνικού Κέντρου Έρευνας & Τεχνολογικής Ανάπτυξης (Ε.Κ.Ε.Τ.Α.) και την εταιρεία INTELSPACE S.A., τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.) σε συνεργασία με το Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Δήμου μας.

 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης
Skip to content