Προμήθεια και εγκατάσταση αντλιών και κυκλοφορητή για την πισίνα και τους βοηθητικούς χώρους του Κολυμβητηρίου στο ΔΑΚ Πανοράματος

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ
 
«ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΤΛΙΩΝ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ ΔΑΚ ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ»
προϋπολογισμού 10.615,00 €

 

Ο Δήμαρχος Πυλαίας – Χορτιάτη ανακοινώνει ότι o Δήμος προτίθεται να προβεί στην απευθείας ανάθεση της προμήθειας με τίτλο « Προμήθεια και εγκατάσταση αντλιών και κυκλοφορητή για την πισίνα και τους βοηθητικούς χώρους του Κολυμβητηρίου στο ΔΑΚ Πανοράματος», ενδεικτικού προϋπολογισμού 10.615,00 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.).
Κατόπιν τούτου καλεί τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν τις προσφορές τους μέσα σε σφραγισμένο φάκελο στο Γραφείο Πρωτοκόλλου του Δήμου (Απ. Σαμανίδη 21 – Πανόραμα, ΤΚ 552 36), αναγράφοντας στον φάκελο «Υπόψη Τμήματος Προμηθειών», μέχρι τις 12-2-2016, ημέρα Παρασκευή και ώρα 14:00 μ.μ.
 
Στον φάκελο προσφοράς που θα καταθέσουν οι ενδιαφερόμενοι υποχρεούται να συμπεριλάβουν:
  1. Υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα δηλώνουν ότι αποδέχονται πλήρως και ανεπιφύλακτα όλους τους όρους της αριθ. 52/2015 Μελέτης της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και ότι τα προσφερόμενα είδη και η εγκατάστασή τους θα ανταποκρίνονται πλήρως στις τεχνικές προδιαγραφές της ανωτέρω μελέτης.
  2. Χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης της προμήθειας και των συναφών εργασιών, το οποίο θα είναι δεσμευτικό για τον υποψήφιο ανάδοχο.
  3. Υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα δηλώνουν ότι ο υπό προμήθεια εξοπλισμός θα πληροί τις προδιαγραφές που ισχύουν στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, θα είναι καινούριος, κατασκευής τουλάχιστον τριετίας, χωρίς ελαττώματα και θα προέρχεται από βιομηχανικές μονάδες που εφαρμόζουν παραγωγική διαδικασία πιστοποιημένη κατά ΕΛΟΤ EN ISO 9001 από διαπιστευμένο φορέα πιστοποίησης.
  4. Υπεύθυνη δήλωση για την εξασφάλιση ύπαρξης ανταλλακτικών  – αναλώσιμων του εξοπλισμού για τουλάχιστον δέκα (10) χρόνια.
 
Προθεσμία παράδοσης – εγκατάστασης:
Ο χρόνος παράδοσης και εγκατάστασης του εξοπλισμού δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τον ένα (1) μήνα από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.
 
Απαιτούμενες Εγγυήσεις:
  1. Ο ανακηρυχθείς ανάδοχος θα πρέπει να καταθέσει, πριν ή το αργότερο κατά την υπογραφή της σύμβασης, εγγυητική επιστολή για την καλή εκτέλεση των όρων αυτής, ποσού που αντιστοιχεί σε ποσοστό 5% επί της αξίας της σύμβασης χωρίς να υπολογίζεται ο ΦΠΑ, σύμφωνα με το άρθρο 157 του ν. 4281/2014 και το άρθρο 26 παρ. 2 του ΕΚΠΟΤΑ, όπως ισχύει και τα οριζόμενα στην αριθ. 52/2015 Μελέτη.
  2. Ο προμηθευτής απαιτείται να προσκομίσει εγγυητική επιστολή καλής λειτουργίας ποσού που αντιστοιχεί σε ποσοστό 2% επί της αξίας της σύμβασης χωρίς να υπολογίζεται ο ΦΠΑ, σύμφωνα με το άρθρο 157 του ν. 4281/2014 και το άρθρο 26 παρ. 5 του ΕΚΠΟΤΑ, όπως ισχύει και τα οριζόμενα στην αριθ. 52/2015 Μελέτη.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλαμβάνουν αντίγραφα της αριθ. 52/2015 Μελέτης ηλεκτρονικά, από το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου, αφού αποστείλουν σχετικό ηλεκτρονικό αίτημα στην ηλ.  δ/νση: email: [email protected], αρμόδια υπάλληλος Αγλαΐα Νίτσου, τηλ: 2313322011 και 2313301040, fax: 2310332361.
Πληροφορίες για τις τεχνικές προδιαγραφές παρέχονται από το Τμήμα Συγκοινωνιών και Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών. Αρμόδιος υπάλληλος: κ. Άγγελος Μπουζούδης,  Τηλ: 2313302734 και 2313302706, fax 2310 334191, email: [email protected].
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΚΑΪΤΕΖΙΔΗΣ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης
Μετάβαση στο περιεχόμενο