Στις περιπτώσεις αυτές οι Υπηρεσίες του δήμου μας λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την τήρηση των απαιτούμενων αποστάσεων μεταξύ υπαλλήλων και πολιτών αλλά και μεταξύ των πολιτών που αναμένουν να εξυπηρετηθούν.
Ωστόσο, δεδομένου ότι συντρέχουν ακόμη οι λόγοι που επιβάλλουν τη λήψη μέτρων για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 θεωρείται πλέον πρόσφορη επιλογή, στο πλαίσιο προστασίας της υγείας τόσο των εξυπηρετούμενων πολιτών όσο και των υπαλλήλων του Δημοσίου, η εξυπηρέτηση του κοινού να εξακολουθήσει να γίνεται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.
Επιπλέον, αιτήματα ή ερωτήματα, τα οποία δύνανται να ικανοποιηθούν μέσω τηλεπικοινωνιακού τρόπου εξυπηρέτησης ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, δύναται να διατυπώνονται και να απαντώνται χωρίς αυτοπρόσωπη παρουσία των πολιτών στις υπηρεσίες του Δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη.
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ,
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΛΥΠΗΡΙΔΟΥ