Έγραψαν... για το δήμο μαςOTAVOICE: Ιγ. Καϊτεζίδης: «Ανακυκλώνουμε το χριστουγεννιάτικο δένδρο με ένα τηλέφωνο στο 15195» Posted on 5 Ιανουαρίου, 20267 Ιανουαρίου, 2026 by Τμήμα Επικοινωνίας και Δημ. Σχέσεων OTAVOICE_2026_01_05_Ιγ Καϊτεζίδης_ «Ανακυκλώνουμε το χριστουγεννιάτικο δένδρο με ένα τηλέφωνο στο 15195» ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ OTAVOICE_2026_01_05_Ιγ Καϊτεζίδης_ «Ανακυκλώνουμε το χριστουγεννιάτικο δένδρο με ένα τηλέφωνο στο 15195» (71 kB)