Έγραψαν... για το δήμο μαςOTAVOICE: Ιγ. Καϊτεζίδης: «Επένδυση ζωής το έργο 30 εκ. ευρώ για ύδρευση και αποχέτευση» Posted on 15 Δεκεμβρίου, 202519 Δεκεμβρίου, 2025 by Τμήμα Επικοινωνίας και Δημ. Σχέσεων OTAVOICE_2025_12_15_Ιγ Καϊτεζίδης_ «Επένδυση ζωής το έργο 30 εκ ευρώ για ύδρευση και αποχέτευση» ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ OTAVOICE_2025_12_15_Ιγ Καϊτεζίδης_ «Επένδυση ζωής το έργο 30 εκ ευρώ για ύδρευση και αποχέτευση» (97 kB)