Έγραψαν... για το δήμο μαςOTAVOICE: Ιγ. Καϊτεζίδης: «Παραδίδουμε στους ηλικιωμένους το “δεύτερο σπίτι” τους» Posted on 25 Φεβρουαρίου, 20262 Μαρτίου, 2026 by Τμήμα Επικοινωνίας και Δημ. Σχέσεων OTAVOICE_2026_02_25_Ιγ Καϊτεζίδης_ «Παραδίδουμε στους ηλικιωμένους το “δεύτερο σπίτι” τους» ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ OTAVOICE_2026_02_25_Ιγ Καϊτεζίδης_ «Παραδίδουμε στους ηλικιωμένους το “δεύτερο σπίτι” τους» (89 kB)