Έγραψαν... για το δήμο μαςOTAVOICE: Ιγ. Καϊτεζίδης: «Ζητάμε καλύτερο προγραμματισμό & ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ» Posted on 11 Φεβρουαρίου, 202616 Φεβρουαρίου, 2026 by Τμήμα Επικοινωνίας και Δημ. Σχέσεων OTAVOICE_2026_02_11_Ιγ Καϊτεζίδης_ «Ζητάμε καλύτερο προγραμματισμό & ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ» ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ OTAVOICE_2026_02_11_Ιγ Καϊτεζίδης_ «Ζητάμε καλύτερο προγραμματισμό & ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ» (86 kB)