ΕΓΚΑΙΝΙΑ του ΚΕΝΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ και ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟΥ στο ΦΙΛΥΡΟ

ΣΑΡΚΑ και ΟΣΤΑ παίρνει μια νέα αποκεντρωμένη υγειονομική δομή στο Φίλυρο, το Κέντρο Δημοτικών Υπηρεσιών Υγείας και το Περιφερειακό Ιατρείο Φιλύρου, τις οποίες περίμεναν με ανυπομονησία οι κάτοικοι της περιοχής. Στα  εγκαίνια της νέας δομής που βρίσκεται κοντά στην πλατεία του Φιλύρου (οδός Μ. Αλεξάνδρου 3) θα τελεστούν την ερχόμενη Κυριακή 1 Οκτωβρίου στις 6.00 μ.μ. προσκαλούν τους δημότες ο δήμαρχος Πυλαίας Χορτιάτη Ιγνάτιος Καϊτεζίδης και η αντιδήμαρχος  Απασχόλησης, Κοινωνικής Προστασίας, Υγείας και Παιδείας Ελένη Γιαννούδη.

«Αποκεντρώνουμε τις υπηρεσίες, βγάζουμε το Φίλυρο από την απομόνωση, δίνουμε πρόσβαση σε όλους τους δημότες μας ώστε να ενημερωθούν για τα προγράμματα Υγείας και να ωφεληθούν. Με τη νέα αποκεντρωμένη υπηρεσία μας διευκολύνουμε τους πολίτες και τους δείχνουμε έμπρακτα τη στήριξη μας και τη φροντίδα μας» δήλωσε ο δήμαρχος Ιγνάτιος Καϊτεζίδης. Από τη μεριά της η αντιδήμαρχος Απασχόλησης, Κοινωνικής Προστασίας, Υγείας και Παιδείας Ελένη Γιαννούδη τόνισε ότι «Εγκαινιάζουμε ένα χώρο όπου συγκεντρώσαμε όλες τις υπηρεσίες Υγείας και έτσι δεν χρειάζεται οι κάτοικοι του Φιλύρου να πηγαίνουν στο Πανόραμα για να ενημερωθούν. Φροντίζουμε να διευκολύνουμε τη ζωή των συμπολιτών μας».

ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΤΕΓΑΖΟΝΤΑΙ οι αποκεντρωμένες υπηρεσίες του ΚΕΠ Υγείας ΚΕΠ Υγείας, μέσω του οποίου ο δήμος Πυλαίας Χορτιάτη υλοποιεί την πολιτική του για την πρόληψη και την προαγωγή της υγείας, ενώ θα λειτουργούν παραρτήματα του Συμβουλευτικού Σταθμού για την Άνοια και του Τοπικού Κέντρου Εγγραφής Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών. Επιπλέον στον χώρο θα στεγαστεί το Περιφερειακό Ιατρείο Φιλύρου (ΦΕΚ 78, Β΄ 24/1/2020) ως αποκεντρωμένη μονάδα του Κέντρου Υγείας Λαγκαδά, αρμοδιότητας της 3ης ΥΠΕ Μακεδονίας.

Ο χώρος συνολικού εμβαδού 150 τ.μ. είναι ισόγειος ώστε να εξασφαλίζεται η πρόσβαση σε Άτομα με Ειδικές Ανάγκες και περιλαμβάνει: τρία (3) εξεταστήρια, ένα (1) γραφείο νοσηλεύτριας, ένα (1) φυσικοθεραπευτήριο , ένα (1) WC για ΑμεΑ, , ένα (1) WC γυναικών, και ένα (1) WC ανδρών και ένα (1) χώρο αναμονής.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης
Μετάβαση στο περιεχόμενο