Έγραψαν... για το δήμο μαςΜΑΚΕΔΟΝΙΑ: Οι δήμαρχοι της κεντρικής Μακεδονίας έκοψαν βασιλόπιτα – Η «συμμαχία των καλών» και η «ομάδα που κερδίζει» Posted on February 10, 2026February 10, 2026 by Τμήμα Επικοινωνίας και Δημ. Σχέσεων https://www.emakedonia.gr/thessaloniki-oi-dimarchoi-tis-kentrikis-makedonias-ekopsan-ti-vasilopita-kai-apeneiman-6-vraveia-796125 ACCOMPANYING FILES Θεσσαλονίκη_ Οι δήμαρχοι της κεντρικής Μακεδονίας έκοψαν βασιλόπιτα - Η «συμμαχία των καλών» και η «ομάδα που κερδίζει» (4 MB)