Έγραψαν... για το δήμο μαςOTAVOICE: Ιγ. Καϊτεζίδης: «Αδιανόητο εν έτει 2026 οι πολίτες να στερούνται το ηλεκτρικό ρεύμα» Posted on February 4, 2026February 5, 2026 by Τμήμα Επικοινωνίας και Δημ. Σχέσεων OTAVOICE_2026_02_04_Ιγ Καϊτεζίδης_ «Αδιανόητο εν έτει 2026 οι πολίτες να στερούνται το ηλεκτρικό ρεύμα» ACCOMPANYING FILES OTAVOICE_2026_02_04_Ιγ Καϊτεζίδης_ «Αδιανόητο εν έτει 2026 οι πολίτες να στερούνται το ηλεκτρικό ρεύμα» (76 kB)