ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Τους εισαχθέντες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2024-2025 πρόκειται να βραβεύσει ο δήμος μας σε ειδική Τελετή την Κυριακή 21 Δεκεμβρίου.
Η εκδήλωση η οποία πραγματοποιείται σταθερά κάθε χρόνο αποτελεί αναγνώριση της επιτυχίας των νέων παιδιών του δήμου μας και της ευόδωσης των προσδοκιών τους.
Ο Δήμος μας έχει φροντίσει ώστε όλοι/ες οι φοιτητές/τριες να ενημερωθούν για τη λήψη τιμητικού επαίνου.
Αν υπάρχει κάποιος δημότης μας που δεν ενημερώθηκε, παρακαλούμε όπως αποστείλει τα κάτωθι στοιχεία του, στο e-mail: [email protected]
Ονοματεπώνυμο
Πατρώνυμο
Ταχυδρομική Δ/νση
Τηλ. επικοινωνίας
E mail
Σχολείο που αποφοίτησε

