ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΕΙΣΑΧΘΕΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

featured image

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Τους εισαχθέντες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2024-2025 πρόκειται να βραβεύσει ο δήμος μας σε ειδική Τελετή την Κυριακή 21 Δεκεμβρίου.

Η εκδήλωση η οποία πραγματοποιείται σταθερά κάθε χρόνο αποτελεί αναγνώριση της επιτυχίας των νέων παιδιών του δήμου μας και της ευόδωσης των προσδοκιών τους.

Ο Δήμος μας έχει  φροντίσει ώστε όλοι/ες οι φοιτητές/τριες να ενημερωθούν για τη λήψη τιμητικού επαίνου.

Αν υπάρχει κάποιος δημότης μας που δεν ενημερώθηκε, παρακαλούμε όπως αποστείλει τα κάτωθι στοιχεία του, στο e-mail: [email protected]

Ονοματεπώνυμο

Πατρώνυμο

Ταχυδρομική Δ/νση

Τηλ. επικοινωνίας

E mail

Σχολείο που αποφοίτησε

 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης